Døgnvagt 29 43 44 41

Karriere

Er tillid, kommunikation og effektivitet elementer du vægter højt? Hvis du kan svare ja, så læser vi gerne din jobansøgning.

Job hos Skadedyr Danmark

Hos Skadedyr Danmark mener vi, at en af grundstenene for et godt samarbejde er tillid. Evnen til at overholde indgående aftaler og dermed leve op til den tillid vores kunder har givet/vist os, er vores udgangspunkt. Derfor skal medarbejdere og ansøgere kunne lide at hjælpe og opfylde kundernes ønsker og være indstillet på at yde en seriøs indsats. Man skal befinde dig godt i et tempofyldt miljø, hvor kundetilfredshed er i højsædet og være klar til at tage en ekstra tørn i bestræbelserne på at sikre kunderne en effektiv skadedyrsbekæmpelse.

Kompetente medarbejdere sikrer kompetent rådgivning og effektiv bekæmpelse

Det er en kliche at virksomhedens vigtigste aktiver er medarbejdere og kunder. En svag eller utilfredsstillende dialog med kunderne vil have en negativ effekt på virksomhedens kundeforhold. Uanset hvor god selve serviceydelsen er i sig selv, vil kunderne forlade virksomheden, hvis kommunikationen ikke er i orden. Uden kunder er virksomheder intet. Derfor skal du som ansat hos Skadedyr Danmark kunne kommunikere klart og løbende proaktivt søge dialogen og tilvejebringe tilstrækkelig rådgivning, så kunden føler sig velinformeret og tryg.

Hos Skadedyr Danmark betyder vores kunder meget for os. Derfor interesserer vi os for dem og ønsker at levere den bedst mulige serviceydelse samt have den bedst mulige relation – både nu og i fremtiden. Dette stiller ultimativt krav til vores medarbejdere og potentielle jobansøgere. På denne baggrund er det bl.a. vigtigt, at du som ansøger kan dokumentere stærke kompetencer, som kan sikre en effektiv skadedyrsbekæmpelse. Du skal kunne arbejde målrettet og være i stand til at sætte kundens ønsker og behov i centrum. Du formår at være kvalitetsbevidst, har gode samarbejdsevner og er god til at kommunikere i tale og skrift, da du dagligt har en stor kontaktflade.

Kontakt